Perusahaan Jamu Arjuna telah berjaya menampilkan keluaran Khas untuk wanita yaitu Maajun Seri Putri (Gerbang Kecantkan Wanita). Hasil penelitian yang begitu lama secara terperinci dan menyeluruh tentang keagungan ramuan asli Madura (khusus untuk wanita) yang sangat terkenal dimana-mana sejak dahulu hingga sekarang, hebat dan sangat berkesan untuk:

  1. Mengatasi segala gangguan di alat kelamin wanita seperti penyakit keputihan, gatal-gatal dan sakit berdenyut-denyut, selalu berair dan berlendir dengan bau yang tidak menyedapkan.
  2. Mengatur dan melancarkan perjalanan haid serta melegakan rasa sakit/nyeri diperut waktu akan dan sedang datang haid.
  3. Membersihkan dan mengeluarkan sisa-sisa darah kotor selepas melahirkan anak.
  4. Menolong memulihkan dan mengembalikan liang peranakan (vagina) yang telah mengalami perubahan kerana melahirkan anak sehingga kembali seperti gadis.
  5. Menghilangkan deria sakit senggugut.
  6. Mengharumkan baumulut dan badan.
  7. Mempertahankan keindahan payudara (buah dada) agar tetapkukuh menatang dan merangsang.

Selain itu Maajun Seri Putri sangat bermanafaat buat mereka yang bekerja berat dan teruk seperti menguruskan kerja-kerja rumah serta kerja-kerja lain, gejala-gejalanya sering dihinggapi penyakit bisa-bisa tulang, lenguh lumpuh, kebas dan sesemut kaki dan tangan, letih, penat, kurang nafsu makan serta susah tidur.

Atas keyakinan puan, selalulah mengamalkan Maajun Seri Putri dengan secara teratur untukmendapatkan hasil yang menakjubkan.

Untuk Gadis Remaja

membina pertumbuhan tubuh berkembang secara mantap dan wajar, membentuk liku-liku tubuh menjadi menarikpadat berisi, menghaluskan kulit, muka sentiasa berseri kemerah-merahan sebagai lambang kecantikan dan asli tanpa saduran, menjadi pujaan setiaplelaki tua dan muda.

Untuk kaum Ibu-ibu yang belum/sudah banyakanak

Untuk memberi semangat dorongan untuk menjadi lebih aktif menjalankan kewajiban disamping merawat tubuh supaya tetapindah an sentiasa ‘hebat’ segala-galanya segar dan ayu penuh pesona, serta membantu memulihkan rasa ghairah bernafsu, memberi dan mengekalkan citarasa nikmat kepuasan yang abadi dalam hubungan suami-isteri, penambat cinta kasih sayang suami kekal keakhir hayat penuh harmonis dalam mahligai bahagia rumahtangga.

Formula

Curcumae Rhizoma 15%, Achihillaea Herba 10%, Alyxlae Cortex 4%, Coplici Fructus 10%, Curcumae Dom. Rhizoma 10%, Baeckaea Folium 8%, parklae Semen 6%, Parameriae Cortex 6%, Anisi Fructus 5%, Phylianthi Herba 6%, Madieb As 20%.

Aturan makan

1 biji selepas makan setiap malam. Jika terasa lebih kekuatan tenaga ubat dan tidak mampu badan menerimanya kerana tiada penyesuaian dengan darah seseorang,kurangkanlah cara makannya, iaitu 1/2 biji selepas sarapan dan 1/2 biji selepas makan malam.

Peringatan

Dilarang kepada wanita tang sedang haid aau sedang mengandung dan anak-anak.

jangan makan makanan yang banyak mengandungi air terutamanya nenas.

Nota:

Maajun ini telah melalui proses pendaftaran dan penganalisaan yang ketat oleh Kementerian kesihatan Malaysia dan telah diluluskan penggunaannya. mendapat jaminan keselamatan penggunaanya. Oleh itu, gunakanlah tanpa was-was.