Sinaris Enterprise Sdn Bhd telah melangkah jauh dalam menyumbang kepada perubtan alternatif. Cuba kita lihat apakah produk2 yang mendapat sambutan ramai melalui testimoni di bawah:

MEMO BOOSTER

Saya mempunyai seorang anak perempuan berusia sembilan (9) tahun bernama Noor Hidayah yang boleh dikategorikan dalam kumpulan malas, sukar untuk bangun dari tidur dan sentiasa berada pada kedudukan terakhir dalam peperiksaan. Atas nasihat seorang kawan, saya mencuba memberikan anak saya Memo Booster keluaran Sinaris. Dalam tempoh sebulan, terdapat perubahan yang ketara pada anak saya yang kini telah berubah menjadi aktif, rajin belajar dan mengulangkaji pelajaran serta telah berjaya menduduki tempat pertama dalam peperiksaan. Terima kasih tidak terhingga buat Sinaris. Syabas Sinaris.

GULA HERBA

Gula Herba dirumus khas dari 16 jenis herba terpilih yang terdapat di Malaysia yang berfungsi sebagai faktor penyembuh dan perawat pelbagai penyakit. Khasiat Gula Herba adalah seperti berikut:

  • mampu mengimbangkan kandungan gula dan garam dalam darah,
  • melancarkan perjalanan darah,
  • merendahkan paras kolesterol
  • membuang toksik dalam badan
  • mampu melawaskan pembuangan air besar dan kecil;
  • menghilangkan rasa cepat letih serta memberikan tenaga tambahan.
  • unsur penyembuh bagi masalah buah pinggang,
  • penyembuh batu karang,
  • penyembuh ghout,
  • penyembuh buasir,
  • menyembuhkan bisa-bisa sendi,
  • menyembuhkan bisa-bisa badan,
  • menyembuhkan darah tinggi
  • menyembuhkan kencing manis.
  • Ini penting: Pengambilan gula herba sebelum bersama suami atau isteri mampu meningkatkan paras tenaga seksual masing-masing.

Setiap hidangan (1 sudu teh gula herba dibancuh dengan secawan air panas) mampu membekalkan 20,000 cal tenaga, 0.1g protein dan 5g karbohidrat; cukup untuk kegunaan badan dalam sehari. Oleh itu, gula herba sangat sesuai diambil oleh mereka yang bekerja berat, bekerja di pejabat, ahli sukan malah sesiapa saja yang mempunyai masalah kesihatan termasuk ibu-ibu yang lepas bersalin.

SABUN GOOD

Sabun Good merupakan salah satu daripada penghasilan produk melalui kaedah Bio-Tech terkini. Ia amat sesuai untuk:

  • mencuci pakaian, sayur-sayuran, buah-buahan, peralatan logam dan barangan kemas.
  • mampu bertindak sebagai baja tanaman dan agen penghindar serangga perosak.

Cucian pakaian menggunakan Sabun Good boleh dilakukan menggunakan mesin basuh muatan atas atau muatan depan mahupun menggunakan tangan.

Bagi cucian tangan, kerja-kerja menyental adalah tidak diperlukan. Cukuplah dengan hanya merendam pakaian yang kotor dalam larutan Sabun Good untuk tempoh dari tiga (3) hingga empat (4) jam sebelum membasuhnya seperti biasa. Walaupun ia mampu menanggalkan kotoran dengan mudah dan berkesan, Sabun Good tidak mereputkan pakaian, tidak juga bersifat panas serta tidak akan menyebabkan pengelupasan atau rangsangan terhadap kulit.

Rendaman di dalam larutan Sabun Good dalam tempoh beberapa hari tidak akan mereputkan pakaian anda. Air rendamannya juga tidak akan berbau busuk malah boleh digunakan untuk tujuan berfaedah lain. Ia boleh disiram sebagai baja tanam-tanaman, boleh juga disembur pada daun tanaman sebagai ganti racun serangga perosak. Ia juga boleh digunakan sebagai pencuci tandas, bilik air, longkang dan mampu membunuh jentik-jentik.

UBAT GIGI AJAIB

Sila baca testimoni ini:

Saya telah mengalami masalah mulut berbau, karang gigi dan gigi ngilu ketika meminum air batu. Keadaan ini menyebabkan saya terasa malu untuk melemparkan senyuman ketika berbicara bersama teman-teman. Saya kemudiannya diperkenalkan dengan Ubat Gigi Herba Ajaib oleh seorang rakan, lalu saya menggunakannya secara berterusan. Selepas dua (2) minggu saya dapati gigi saya bersih dan telah bebas dari karang gigi. Nafas saya juga sudah tidak berbau lagi dan lagi, masalah ‘mata ikan’ yang biasa dialami pun tiada lagi. Saya sentiasa syorkan rakan-rakan yang mengalami masalah seperti yang saya alami agar munggunakan produk ini. Syabas!

LADYS HERB GOLD

Sila baca testimoni ini:

Selepas melahirkan zuriat yang kelima, berat badan saya meningkat sehingga 68kg. Peningkatan yang agak tinggi ini merungsingkan saya sehinggalah diperkenalkan dengan produk Lady’s Herbs Gold keluaran Sinaris. Alhamdulillah, berkat keyakinan dan kesabaran menggunakan produk tersebut secara berterusan, berat badan saya kini ialah 48kg. Saya bangga dengan pencapaian diri saya ini. Kini saya rasa lebih sihat dan bertenaga. Melihatkan bentuk badan saya kelihatan lebih menarik, rakan-rakan sering memuji penampilan saya kini. Muda di luar. Sihat di dalam. Terima kasih Sinaris.

MUTIARA KUNYIT

Sila baca testimoni ini:

Saya mempunyai masalah kulit berminyak serta berbintik-bintik hitam di serata wajah sejak sekian lama. Bermacam-macam produk kecantikan dari pelbagai jenama telah saya cuba untuk mengatasi masalah tersebut, namun hasilnya tidak memberangsangkan. Kemudian saya diperkenalkan dengan Produk Kecantikan Mutiara Kunyit keluaran SInaris dan dalam tempoh dua (2) minggu selepas menggunakannya, kulit wajah saya mula menampakkan perubahan yang positif. Bintik-bintik hitam mula berkurangan dan kulit wajah saya sudah tidak berminyak lagi. Kini kulit wajah saya semakin cerah dan gebu. Terima kasih Mutiara Kunyit. Terima kasih Sinaris.